„Tady tuto zemi řídí 23 let stále stejní lidé, stejné strany. Je to jedna parta, která dělá koalice podle potřeby a podle výsledku voleb.“ To tvrdí miliardář Andrej Babiš, předseda nejnovějšího politického subjektu ANO. Má pravdu. Babišova marketingová kampaň (rozumí se jeho osobní peníze, ale proč ne – Rockefellerovi a Kennedyovi také takto začínali) zajistí, aby se členové jeho strany za krátkou dobu posadili do parlamentních lavic. Tato naprosto nesourodá skupina úspěšných podnikatelů nebo „uznávaných“ osobností je prozatím spojena pouze tím, že „umí makat“ (jejich volební heslo prosím). Makat a dohadovat se jsou ale naprosto odlišné věci.
publikováno: 23. 10. 2013Tento článek je exkluzivní obsah
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
23. 10. 2013
NEJNOVĚJŠÍ články
Americký gulag
Americky viceprezident J. D. Vance, který kdysi řekl, že Trump „může být americkým Hitlerem“, se …
Jak udržet svobodu slova v BBC
Za více než půlstoletí své existence nezažil snad největší evropský rockový festival v Glastonbury takovou …
Jak se domluvit cizím jazykem
Francouzská studentka Fanny přijíždí do Lipska, aby se pocvičila v němčině. Rodiče pro ni dohodnou výměnný …
Zákaz hrdosti, vymazání lidí
Budapeští prošel vládou a jejími poslanci zakázaný Pochod hrdosti. Přišlo 200 tisíc lidí, včetně mnoha …
Sociální demokracie byla ztracena už dávno
Pokřivenost české politické scény způsobuje i skutečnost, že tu citelně chybí levice. Za levici, jak ještě …
O menšinách v Rumunsku. O Rusínech zvláště
Poznámky z mezinárodního rusínského fóra v Bukurešti Národnostní menšiny nejsou v našem veřejném prostoru zrovna špičkové mediální téma. …
Řada je na Americe
Historické paralely s druhou Trumpovou administrativou jsou přinejlepším slabé. Nejde o to, že by nějaké podobnosti neexistovaly …
Malé jaderky: energetická spása, nebo marketingová bublina?
Jedna z největších zahraničních akvizic ČEZ, totiž loňský zhruba desetimiliardový (v českých korunách) vstup do společnosti Rolls-Royce …