„Tady tuto zemi řídí 23 let stále stejní lidé, stejné strany. Je to jedna parta, která dělá koalice podle potřeby a podle výsledku voleb.“ To tvrdí miliardář Andrej Babiš, předseda nejnovějšího politického subjektu ANO. Má pravdu. Babišova marketingová kampaň (rozumí se jeho osobní peníze, ale proč ne – Rockefellerovi a Kennedyovi také takto začínali) zajistí, aby se členové jeho strany za krátkou dobu posadili do parlamentních lavic. Tato naprosto nesourodá skupina úspěšných podnikatelů nebo „uznávaných“ osobností je prozatím spojena pouze tím, že „umí makat“ (jejich volební heslo prosím). Makat a dohadovat se jsou ale naprosto odlišné věci.
publikováno: 23. 10. 2013Tento článek je exkluzivní obsah
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
23. 10. 2013
NEJNOVĚJŠÍ články
Umlčení Palestinci v Gaze a Izraeli
Na obou stranách izraelsko-palestinského konfliktu dochází k porušování práva na svobodu projevu. Ať už se jedná …
Martin Řezníček: Nejsme v televizi od toho, abychom lidi kádrovali
Poslední březnovou středu byl hostem Večírku Přítomnosti v Eccentric Clubu redaktor České televize, moderátor Událostí a dalších …
Prodané české penze
Ze svého bytu v londýnské čtvrti Westminster sleduje František Nepil (76) současnou debatu o druhém pilíři penzijního …
Večírky s Přítomností XIII.
Pravidelný cyklus neformálních rozhovorů s významnými osobnostmi v exkluzivním Eccentric Clubu na Praze 1 ve středu 24. …
Gaza je jen epizoda
Od bezprecedentního teroristického útoku Hamásu na Izrael uplynulo půl roku, stejně dlouho trvá izraelská odveta …
Jak dál v Gaze?
Zdá se, že v Demokratické straně panuje široká shoda ohledně války v Gaze, která se opírá o dva …
Stojí za to, ho stále slyšet
Co lze ještě přidat k portrétu Václava Havla? Čím přispět k záplavě informací, textů oslavných i analytických, k osobním …
Pastýř kontra Manažer – slovenský střet o modernitu
Česká společnost sleduje prezidentské volby na Slovensku skoro jako ty vlastní. Slovensko už dlouho hraje …