Proč firma ANO zhnusila i své původní reklamní tváře – ksichty (Komárek, Telička, Stropnický, Pelikán… ) ne tím, že by čekali čistotu úmyslů sněhobílou jako košile, v nichž byli k vidění na billboardech po celé zemi, ale tím, že je to celé úplný podvod a nic než podvod. Pragmatici se silným žaludkem, kariéristi, jako výše jmenovaní, se z hned tak nějaké finty, podrazu a přikrádačky nezhrozí. Jenže Babiš jako peklo bere lautr všecko a lhát musí zákonitě o všem. Na palubě s ním už drží jen galérka v kostkovaných oblecích ala Capone vedená Faltýnkem a několik zvláštních žen. Jaká mentální vlastnost spojuje paní Jermanovou, Vildumecovou, Schillerovou, Dostálovou a Benešovou?
Řeknu to jazykem školních vysvědčení: „nedostatečnost“ (DB).
Jeden dobře po
Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
publikováno: 24. 6. 2019