Předseda vlády to má vždy s vlastní mediální prezentací snadnější než ostatní politici. A je-li to premiér doslova posedlý svým mediálním obrazem, tak nám své aktivity všeho druhu servíruje téměř nepřetržitě. Motivem není jen zamilování se do sebe samotného. Mediální hyperaktivita je pragmatickou účinnou formou ofenzívní sebeobrany, permanentní předvolební kampaní s minimálními náklady, a taky bezbřehým prostorem pro napadání oponentů a konkurentů. O rovné soutěži stejných příležitostí nemůže být ani řeči. Zvláště, když dotyčného nelimitují žádné zábrany a obyčejné záklopky, které mají lidé s alespoň elementárním etickým fundamentem.
Andrej Babiš se drží hesla o tom, že vítěz bere vše. On to praktikuje doslova dnes a denně. Podprahově posílá signál ve své mateřštin
Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
publikováno: 7. 11. 2019