Nový stavební zákon slibuje především zrychlení schvalovacího procesu. V důsledku ale přehlíží hlavní problém a rozvoj měst tak neobratně podvazuje.
„Kdybyste nevěděli, co nás má podle státu táhnout vpřed, až bude po COVIDU, tak je to tahle kára,“ psal v říjnu minulého roku na svém facebookovém profilu ředitel IPR (Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy) Ondřej Boháč a přikládal fotku Škody 120. Města jsou důležitým ekonomickým motorem státu a v budoucnosti se to bude projevovat stále víc. Právě jejich činnost by měla být jednou z hlavních cest z recese způsobené pandemií nemoci covid-19. I proto by bylo zapotřebí nějakého silného a spolehlivého vozu, který by hospodářství vezl. Vláda nakonec i díky hlasům k
Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
publikováno: 27. 8. 2021