První žebříček porovnávající udržitelnost potravinářských a nepotravinářských řetězců na českém a slovenském trhu podle environmentálních a sociálních kritérií má svého vítěze, je jím obchodní řetězec Kaufland. Na druhém místě se umístilo Makro, na třetím řetězec s nábytkem Ikea.
„Jde o vůbec první žebříček porovnávající společnosti působící na českém trhu z pohledu dat zaměřených na udržitelnost,“ uvádí Martin Klofanda z Impact Metrics, což je společnost zaměřená na analýzu tvrdých dat o sociální a environmentální udržitelnosti firem a způsobu řízení organizace (tzv. ESG kritéria).
Co se týče environmentálních ukazatelů, Impact Metrics porovnali data o
Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
publikováno: 6. 9. 2021
One comment on “Data současnosti: Pouze 6 % vyřazených potravin jde do potrav. bank”
Comments are closed.