Od dubna do srpna tohoto roku probíhala za omezených podmínek ve Valdštejnské jízdárně Národní galerie v Praze retrospektivní výstava Toyen: Snící rebelka. Po skončení její tuzemské části je vhodný čas na bilanci. Z mnoha důvodů je potřeba vzdát jí hold, a většinou v českém mediálním prostoru zazněla směrem k práci kurátorského týmu výstavy zasloužená chvála. Je na místě také nějaká konstruktivní kritika?
Jedinečná mezinárodní monografická prezentace Toyen
Výstava praskala ve švech, řadu měsíců byla vyprodaná, a nebylo to jen vyhládlostí očí návštěvníků po covidovém útlumu kulturních akcí. Národní galerie její úspěch už pravděpodobně ne
Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
publikováno: 11. 9. 2021