„Něco vybudovat lze i na malé vesnici, bez kontaktů, privatizace, dědictví a investorů,“ říká Jiří Grund, majitel úspěšné firmy, která je na trhu 30 let a s velkým úspěchem prodává koupelnové předložky vlastní výroby na více než 40 trzích světa. Mladé lidi dnes pohání touha snadno a rychle se dostat k finančním prostředkům, ale už nechtějí projít procesem odříkání, které podnikání obnáší. Jiří Grund se proto rozhodl mladé lidi motivovat svým příběhem.
Tereza Podhorská: S rodinou jste vybudovali úspěšnou firmu. Čeho si nejvíc ceníte?
Jiří Grund: Nejdůležitější pro mě je, že spolu vycházíme dobře jako rodina i po dvaatřiceti letech společného podnikání. Obtížných situací bylo za tu dobu stovky, a ne vždy to bylo
Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
publikováno: 6. 11. 2021