Nechápu, proč tak často slyším bědování kvůli reklamě v televizi. Mnozí moji přátelé, jinak vesměs rozumní lidé, na té proklínané chudince nenechají chlup dobrý. Výraz „chudinka” ovšem beru zpátky. Naštěstí nám ve skutečnosti rozkvétá do plné krásy a bují. Je to velmi potěšitelné. Vždyť propagace – tak reklamě říkám raději – je krví pulsující v žilách tržního hospodářství. Spojuje zákazníky s výrobci a obchodníky k všestranné spokojenosti všech.
Za sebe musím říci, že
publikováno: 19. 12. 2022
Datum publikace:
19. 12. 2022
Autor článku:
Petr Vladislav Šulc
NEJNOVĚJŠÍ články
Prakticky každá vláda si do programového prohlášení píše, že chce „moderní, štíhlý, efektivní, úsporný stát“. …
3. panel konference o E. B. Třetí diskusní panel konference Přítomnosti o Edvardu Benešovi, která proběhla v Topičově …
Jestliže člen vlády, zejména pak ministr silového ministerstva, a jím ministerstvo zahraničí je, začne mluvit o někom …
Výchozí situace: V bytě jednoho slovenského maloměsta se na Silvestra schází rozvětvená česko-slovenská rodina, aby společně …
V Česku panuje „jaderný konsensus“. Celá politická scéna se zcela výjimečně shodne – na tom, že …
Už čtvrt století obohacuje kulturní scénu Česka Mezinárodní festival filmů o lidských právech JEDEN SVĚT; dvacátý …
2. panel konference o E. B. Druhý diskusní panel konference Přítomnosti o Edvardu Benešovi, která proběhla …
Pravidelný cyklus neformálních rozhovorů s významnými osobnostmi v exkluzivním Eccentric Clubu na Praze 1 ve středu 27. …