Nechápu, proč tak často slyším bědování kvůli reklamě v televizi. Mnozí moji přátelé, jinak vesměs rozumní lidé, na té proklínané chudince nenechají chlup dobrý. Výraz „chudinka” ovšem beru zpátky. Naštěstí nám ve skutečnosti rozkvétá do plné krásy a bují. Je to velmi potěšitelné. Vždyť propagace – tak reklamě říkám raději – je krví pulsující v žilách tržního hospodářství. Spojuje zákazníky s výrobci a obchodníky k všestranné spokojenosti všech.
Za sebe musím říci, že
publikováno: 19. 12. 2022
Datum publikace:
19. 12. 2022
Autor článku:
Petr Vladislav Šulc
NEJNOVĚJŠÍ články
Americky viceprezident J. D. Vance, který kdysi řekl, že Trump „může být americkým Hitlerem“, se …
Za více než půlstoletí své existence nezažil snad největší evropský rockový festival v Glastonbury takovou …
Francouzská studentka Fanny přijíždí do Lipska, aby se pocvičila v němčině. Rodiče pro ni dohodnou výměnný …
Budapeští prošel vládou a jejími poslanci zakázaný Pochod hrdosti. Přišlo 200 tisíc lidí, včetně mnoha …
Pokřivenost české politické scény způsobuje i skutečnost, že tu citelně chybí levice. Za levici, jak ještě …
Poznámky z mezinárodního rusínského fóra v Bukurešti Národnostní menšiny nejsou v našem veřejném prostoru zrovna špičkové mediální téma. …
Historické paralely s druhou Trumpovou administrativou jsou přinejlepším slabé. Nejde o to, že by nějaké podobnosti neexistovaly …
Jedna z největších zahraničních akvizic ČEZ, totiž loňský zhruba desetimiliardový (v českých korunách) vstup do společnosti Rolls-Royce …