Nechápu, proč tak často slyším bědování kvůli reklamě v televizi. Mnozí moji přátelé, jinak vesměs rozumní lidé, na té proklínané chudince nenechají chlup dobrý. Výraz „chudinka” ovšem beru zpátky. Naštěstí nám ve skutečnosti rozkvétá do plné krásy a bují. Je to velmi potěšitelné. Vždyť propagace – tak reklamě říkám raději – je krví pulsující v žilách tržního hospodářství. Spojuje zákazníky s výrobci a obchodníky k všestranné spokojenosti všech.
Za sebe musím říci, že
publikováno: 19. 12. 2022
Datum publikace:
19. 12. 2022
Autor článku:
Petr Vladislav Šulc
NEJNOVĚJŠÍ články
Přinášíme druhý díl původního 4dílného seriálu revue Přítomnost „Má sociální systém zaopatřovat, anebo stavět na …
Během sobotního korunovačního dopoledne jsem strávil jistý čas v hloučku umírněných a v mezích zákona protestujících britských …
„Chci, aby to byla zpráva o chování statečného člověka.“ Těmito slovy posílá režisér PETR NIKOLAEV …
Pravidelný cyklus neformálních rozhovorů s významnými osobnostmi v exkluzivním Eccentric Clubu na Praze 1, každou poslední středu v …
Webové stránky médií, stejně jako naše sociální sítě, byly v minulých týdnech plné výsledků přijímacích zkoušek …
Ministr financí Zbyněk Stanjura (ODS) přišel s nápadem, jak pomoci oslabenému státnímu rozpočtu. Navrhl zrušit daňovou …
Součástí politiky je dnes i způsob její inscenace. V mediální době se dokonce zdá, že je to …
Ráno vypraví děti do školy, potom zamíří na metro a jede do práce. Do kanceláře chodí …