Nechápu, proč tak často slyším bědování kvůli reklamě v televizi. Mnozí moji přátelé, jinak vesměs rozumní lidé, na té proklínané chudince nenechají chlup dobrý. Výraz „chudinka” ovšem beru zpátky. Naštěstí nám ve skutečnosti rozkvétá do plné krásy a bují. Je to velmi potěšitelné. Vždyť propagace – tak reklamě říkám raději – je krví pulsující v žilách tržního hospodářství. Spojuje zákazníky s výrobci a obchodníky k všestranné spokojenosti všech.
Za sebe musím říci, že
publikováno: 19. 12. 2022
Datum publikace:
19. 12. 2022
Autor článku:
Petr Vladislav Šulc
NEJNOVĚJŠÍ články
Donald Trump, soudem usvědčený zločinec, politik, který porušuje ústavu, bez ustání lže a byl v letech 2017–2021 …
Nedávný kritický šleh konzervativního senátora Zdeňka Hraby (ODS, 49 let) na adresu orgánů šetřících v Británii …
Pravidelný cyklus neformálních rozhovorů s významnými osobnostmi v exkluzivním Eccentric Clubu na Praze 1 ve středu 29. …
„Myslíte, že se člověk může ve svém životním úkolu zmýlit?“ ptá se ve filmu Quisling …
Maďarský premiér, kdysi horlivý zastánce liberální demokracie, se třikrát převtělil do nové podoby a pozoruhodně …
Velká škoda, že se Bernd Posselt, významný bavorský politik a předseda Panevropského hnutí, v tiskovém …
V tomto filmu nemusíme pracně hledat aktuální souvislosti, prostě v něm přirozeně jsou. Už proto, že stejně …
Každá generace potřebuje „nové zrození svobody“, tvrdí zpěvák kapely U2 Bono, a současný svět tíhnoucí k autoritářství …