Peter Župník vystavuje v Praze soubor Stopy. Fotograf, který je s Prahou spojený pupeční šňůrou studií na pražské FAMU, patří k silné slovenské generaci absolventů fotografie z přelomu sedmdesátých a osmdesátých let a je jedním z těch, kteří jsou zahrnováni pod nálepku “slovenská nová vlna”. Jeho snímky plné svébytné poetiky můžete vidět ve Slovenském institutu do 4.12. 2012. Výstava je pražskou odbočkou v rámci bratislavského Mesiaca fotografie, fotografie vybral kurátor Václav Macek a spolupořádá ji Středoevropský dům fotografie.
V Praze sídlící Slovenský inštitút je šípkovou Růženkou, kterou se pokouší probudit její současný ředitel L
Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
publikováno: 15. 11. 2012
NEJNOVĚJŠÍ články
Skandální mlčení o Diag Human
Večer předtím, než vláda oznámila jednomyslné rozhodnutí odvolat se proti výroku mezinárodní arbitráže se společností …
Odlesky ruského impéria
Generace pozdních baby boomers, k níž patřím, se už jen sotva dožije normalizovaných vztahů či dokonce …
Evangeliář podle Kateřiny Tučkové
Už propagační nástřely namísto prvních reflexí Bílou Vodu – nový, dlouho očekávaný román Kateřiny Tučkové …
Nepřáteli majetku nemusí být nutně jen bolševici
Pokud budu chtít pochopit, co bylo špatně na české cestě ke kapitalismu po roce 1989, …
Bio neznamená hospodařit „jako dřív“
Potraviny s nálepkou „bio“ bereme za „lepší“, a tím si také vysvětlujeme jejich vyšší cenu. Zkreslená …
Druhý návrat do Evropy
Druhé české předsednictví Evropské unii bude jen málo zatíženo vzpomínkou na neslavný konec prvního pokusu, …
Vůdci Unie dosud nevadili, a nyní vadí nicotností a bezradností
Zeptali jsme se Cyrila Svobody, jak jako bývalý ministr vnitra a zahraničí vidí budoucnost Evropské unie, …
Rozumný konzum
S konzumem je to těžké: je-li ho hodně, vzniká dojem nadbytku, který se spaluje neúčelně, nejčastěji …