O metamorfózách stop

Peter Župník vystavuje v Praze soubor Stopy. Fotograf, který je s Prahou spojený pupeční šňůrou studií na pražské FAMU, patří k silné slovenské generaci absolventů fotografie z přelomu sedmdesátých a osmdesátých let a je jedním z těch, kteří jsou zahrnováni pod nálepku “slovenská nová vlna”. Jeho snímky plné svébytné poetiky můžete vidět ve Slovenském institutu do 4.12. 2012. Výstava je pražskou odbočkou v rámci bratislavského Mesiaca fotografie, fotografie vybral kurátor Václav Macek a spolupořádá ji Středoevropský dům fotografie.

V Praze sídlící Slovenský inštitút je šípkovou Růženkou, kterou se pokouší probudit její současný ředitel L

Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI

PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM
Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE

publikováno: 15. 11. 2012

NEJNOVĚJŠÍ články


Skandální mlčení o Diag Human

Večer předtím, než vláda oznámila jednomyslné rozhodnutí odvolat se proti výroku mezinárodní arbitráže se společností …

Odlesky ruského impéria

Generace pozdních baby boomers, k níž patřím, se už jen sotva dožije normalizovaných vztahů či dokonce …

Evangeliář podle Kateřiny Tučkové

Už propagační nástřely namísto prvních reflexí Bílou Vodu – nový, dlouho očekávaný román Kateřiny Tučkové …

Nepřáteli majetku nemusí být nutně jen bolševici

Pokud budu chtít pochopit, co bylo špatně na české cestě ke kapitalismu po roce 1989, …

Bio neznamená hospodařit „jako dřív“

Potraviny s nálepkou „bio“ bereme za „lepší“, a tím si také vysvětlujeme jejich vyšší cenu. Zkreslená …

Druhý návrat do Evropy

Druhé české předsednictví Evropské unii bude jen málo zatíženo vzpomínkou na neslavný konec prvního pokusu, …

Vůdci Unie dosud nevadili, a nyní vadí nicotností a bezradností

Zeptali jsme se Cyrila Svobody, jak jako bývalý ministr vnitra a zahraničí vidí budoucnost Evropské unie, …

Rozumný konzum

S konzumem je to těžké: je-li ho hodně, vzniká dojem nadbytku, který se spaluje neúčelně, nejčastěji …