„Tady tuto zemi řídí 23 let stále stejní lidé, stejné strany. Je to jedna parta, která dělá koalice podle potřeby a podle výsledku voleb.“ To tvrdí miliardář Andrej Babiš, předseda nejnovějšího politického subjektu ANO. Má pravdu. Babišova marketingová kampaň (rozumí se jeho osobní peníze, ale proč ne – Rockefellerovi a Kennedyovi také takto začínali) zajistí, aby se členové jeho strany za krátkou dobu posadili do parlamentních lavic. Tato naprosto nesourodá skupina úspěšných podnikatelů nebo „uznávaných“ osobností je prozatím spojena pouze tím, že „umí makat“ (jejich volební heslo prosím). Makat a dohadovat se jsou ale naprosto odlišné věci.
publikováno: 23. 10. 2013Tento článek je exkluzivní obsah
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
23. 10. 2013
NEJNOVĚJŠÍ články
ANO na vibu „populismu okamžiku“
Politika je skutečnou politikou jen tehdy, když vidí za horizont přítomnosti. Když se v dnešku stará …
Britský odsun do Rwandy
Řečnické klopýtnutí britského náměstka ministra vnitra Chrise Philipa před televizními kamerami připomnělo pozorným divákům okřídlený …
Ještě k zaručenému rozpadu Ruska ugrofinskýma očima
Po vraždě mého přítele a kolegy Jana Dlaska jsem v Přítomnosti pročítal jeho články. Připomínal jsem si …
Dějiny se osvobozují
Nad „vězením dějin“ ve filmovém dokumentu Je to dost zvláštní film. Jeho dějištěm se stala …
Americká show: premiér Fiala našel téma voleb
Z návštěvy premiéra u amerického prezidenta je opět česká mediální událost roku, a to přestože její mezinárodní …
Spiknutí, ale z které strany?
V každé zemi se občas dějí věci, které odhalují stav společnosti anebo alespoň její části. Takovou událostí …
Umlčení Palestinci v Gaze a Izraeli
Na obou stranách izraelsko-palestinského konfliktu dochází k porušování práva na svobodu projevu. Ať už se jedná …
Martin Řezníček: Nejsme v televizi od toho, abychom lidi kádrovali
Poslední březnovou středu byl hostem Večírku Přítomnosti v Eccentric Clubu redaktor České televize, moderátor Událostí a dalších …