Nechápu, proč tak často slyším bědování kvůli reklamě v televizi. Mnozí moji přátelé, jinak vesměs rozumní lidé, na té proklínané chudince nenechají chlup dobrý. Výraz „chudinka” ovšem beru zpátky. Naštěstí nám ve skutečnosti rozkvétá do plné krásy a bují. Je to velmi potěšitelné. Vždyť propagace – tak reklamě říkám raději – je krví pulsující v žilách tržního hospodářství. Spojuje zákazníky s výrobci a obchodníky k všestranné spokojenosti všech.
Za sebe musím říci, že
publikováno: 19. 12. 2022
Datum publikace:
19. 12. 2022
Autor článku:
Petr Vladislav Šulc
NEJNOVĚJŠÍ články
Z návštěvy premiéra u amerického prezidenta je opět česká mediální událost roku, a to přestože její mezinárodní …
V každé zemi se občas dějí věci, které odhalují stav společnosti anebo alespoň její části. Takovou událostí …
Na obou stranách izraelsko-palestinského konfliktu dochází k porušování práva na svobodu projevu. Ať už se jedná …
Poslední březnovou středu byl hostem Večírku Přítomnosti v Eccentric Clubu redaktor České televize, moderátor Událostí a dalších …
Ze svého bytu v londýnské čtvrti Westminster sleduje František Nepil (76) současnou debatu o druhém pilíři penzijního …
Pravidelný cyklus neformálních rozhovorů s významnými osobnostmi v exkluzivním Eccentric Clubu na Praze 1 ve středu 24. …
Od bezprecedentního teroristického útoku Hamásu na Izrael uplynulo půl roku, stejně dlouho trvá izraelská odveta …
Zdá se, že v Demokratické straně panuje široká shoda ohledně války v Gaze, která se opírá o dva …