Poslední dobou se mi město zdálo nějak hezčí. Nedařilo se mi přijít na to, proč ten pocit mám. Je to jen pocit? Nebo je něco opravdu jinak? A jestli se něco změnilo a nezdá se mi to, co je tedy jinak? Tyto a podobné otázky mě provázely dva dny.
Nakonec jsem na to přišel – na dopravních prostředcích, na autobusech i tramvajích, ubylo reklamy, celkem často reklama z vozidel zmizela úplně. A nejen z vozidel! Jde evidentně o následek (a důkaz) ekonomické krize. Přestože nás současný stav trápí, musím trochu cynicky konstatovat, že se na tento důkaz krize hezky kouká. Prostor díky úbytku reklamy přestává působit jako tržnice a objevuje se na dlouho ztracený duch města.
Až se z krize vyhrabeme – v což všichni doufáme – nestálo by za to popřemýšlet, zda u omezení reklamy už nezůstat? I na obyčejn
Tento článek je exkluzivní obsah
PRO PŘEDPLATITELE PŘÍTOMNOSTI
PŘIDEJTE SE K PŘEDPLATITELŮM Jste předplatitel?
PŘIHLASTE SE
publikováno: 11. 10. 2020